Juuh, toinen osa, saatte kärsiä tietojeni mukaan pienistä kuvista kolmanteen osaan saakka. u__u
Alicella ei vieläkään ole sitä miestä, niin voisitte ehkä auttaa minua päätöksessä? :D
No, eikun toisen osan pariin sitten!

Photobucket

Adam käveli Connorien taloa kohti (jännää..) ja koputti oveen.
Mitä mä nyt teen!? Alice säikähti.
Pian hän kuitenkin meni selälleen maahan, hän ei missään nimessä halunnut, että Adam
saisi tietää lapsesta..

Photobucket

Kun Alice oli varma, että Adam oli poissa, kadonnut ja lähtenyt, hän alkoi ikkunasta
tiirailemaan miehiä.. Jospa sieltä löytyisi Se Oikea?
Tällaisen hän bongasi, ei itselleen, vaan kenties tyttöperijälle?

Photobucket

Sitten pihalle ilmestyi tämä porkkana. :D
Nimeltään Robert ja oikeasti ruskeatukkainen, luulin, että punapää..

Photobucket

Alicelle tämä ehkä kelpaisi, vai mitäs mieltä te olette?
''Morjensta! Mun nimi on Alice ja asun tuossa pikku mökissä!''
''Ööö..Selvä, mutta mun nimi on Robert.''

Photobucket

Alice oli ostanut parturipenkin tällaisia miehiä varten.

Photobucket

Odotan innolla mitä tuolta paljastuu.. :D

Photobucket

''No, tykkääks?'' Alice kysyy ojentaen peiliä samanaikaisesti.
''Totta maar! Mähän oon komee pitkästä aikaa!!'' Robert vastaa iloisena.

Photobucket

Ihan jees mun mielestä. :)

Photobucket

Mirri ainakin tykkää Robertista... ^^'

Photobucket

Kun Robert oli lähtenyt, soitti Alice taksin.
''Mihin mennään?'' Kysyi taksikuski.
''Johonki helkkarin hyvään yöklubiin!'' Alice vastasi.
''Selvä, tulen pian noutamaan teidät.''

Photobucket

Taksiin nousu..
Mihin tää mies vie mut?

Photobucket

''Eihän tää oo mikään klubi!!'' Alice huudahtaa itkun partaalla.
Eikä edes miehiä kiikarissa..Mutta mikäs toi on?

Photobucket

Juuh, paikan ainoa aikuinen mies, nimittäin ruma baarimikko. :/

Photobucket

Ompa nätti nainen ja puhuukin mulle, Baarimikko (Thomas) ajattelee.

Photobucket
 
No, ketään ei voi kieltää ihastumista, mutta tämän suhteen minä kiellän jyrkästi!

Photobucket

Ja tämä poju kelpaa tyttöperijällekkin. :)

Photobucket

''Kuules poika, sitten kun saan tyttöperijän, niin tule meille. Silloin parturoin tuon ruman
tukkasi! :)'' Alice sanoo.
''Ööh, okei!'' Poika sanoo, eikä tiedä oikein miten suhtautua. :D
 
Photobucket

Hodarien paistoa.. :D

Photobucket

Ystäviä..Tarvitsen hyviä ystäviä, etten tule hulluksi!! Alice ajatteli kiivaasti.

Photobucket

Ajattelin vain, että miten tuo teinityttö kävelee..

Photobucket

''Varo päätäsi ja eritoten vauvaasi!'' Taksikuski huudahti, kun Alice nousi taksista.
Ompa huomaavainen kuski..  Alice ajatteli.

Photobucket

''Tuleekohan telkkarista mitään hyvää ohjelmaa tänään?'' Alice mutisi itsekseen.

Photobucket

Kun telkkarista ei tullut mitään, Alice sammutti sen ja alkoi miettimään.
''Minä tarvitsen miehen ja lapsikin tarvitsee isän!!'' Alice raivosi itsekseen ja löi nyrkin kämmeneen.

Photobucket

Olin oikeassa, täällä on vieläkin aamunlehti, miksei se katti hae näitä sisälle??

Photobucket

Perheenjäsenenä Mirrikin saa luvan käydä töissä.
Joltain uralta löytyi töitä (en muista mikä) ja Mirri pääsi statistiksi.

Photobucket

''Sinun pitää osata puhua, muuten et saa ylennystä.'' Alice sanoi Mirrille.

Photobucket

Alice tapasi tämännäköisen irokeesipään ja halusi tehdä tuttavuutta.

Photobucket

''Kuule, mun Voguen pukuun meni kerran hiiri ja se söi siitä puolet!'' Alice sanoi.

Photobucket

''hiihhihhihhihhhhhiiiihh!!''
''Mikä oli muka noin hauskaa??'' Alice kysyy.
''No se, että sulle on joskus mahtunut Voguen puku, vaikka oot noin läski!!'' Nainen vastaa kikatellen.

Photobucket

''Eh, selvä, nyt minun pitää mennä siivoamaan, joten heippa!'' Alice sanoo harmissaan.

Photobucket

Mikä se ämmä on mulle valittaan, että oon muka läski?! Oon vaan raskaana oleva nainen!
Alice ajattelee.

Photobucket

Alice ei ehtinyt edes puhdistaa Mirrin petiä, ennen kuin synnytys alkoi!
''Aaaaah!! Tää sattuuuuh! Miksen käynyt siellä synnytysvalmennuksessaaaaa?!''

Photobucket

Loppusuoralla kipu pieneni.
''Puuh..Nyt..nyt mä ponnistan!*ponnistus*''

PhotobucketPhotobucket

Maailmaan syntyi uusi simvauva! Tyttö syntyi haisevan kissan pedin yläpuolella..

Photobucket

''No niin, pikku Sasiani, pääset pian nukkumaan, ensin kuitenkin saat ruokaa!'' Alice julisti.

Hih, siinä oli sitten toinen osa, kommentointi olisi taas kerran suotavaa.
Mutta kenet miehistä minä naitan Alicelle? ;/
Sasia on sitten Adamin lapsi jos jotakuta häiritsee. :D